Wolne stanowiska w SC

Ogłoszenie o naborze nr 153687 z dnia 5 lipca 2025 roku

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

Specjalista

do spraw: statystyki przestępczości w Zespole ds. Statystyki Przestępczości wydziału Kryminalnego KPP w Łukowie

 

Miejsce wykonywania pracy:

Łuków

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
21-400 Łuków, ul. Międzyrzecka 9

Osoba na tym stanowisku:
  • wprowadza do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji druków statystycznych dotyczących postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Wydział Kryminalny oraz Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą
  • prowadzi Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo - Śledczych
  • kontroluje i nadzoruje prawidłowy obiegiem druków statystycznych dotycząch postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Wydział Kryminalny oraz Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą
  • współdziała z Prokuraturą Rejonową i Sądem w zakresie obiegu akt, postępowań przygotowawczych, sprawdzających oraz dowodów rzeczowych
  • obsługuje System Elekronicznego Obiegu Dokumentów
  • przygotowuje dla potrzeb Kierownictwa analiz dotyczących charakterystyki i poziomu wykrywalności
  • dokonuje weryfikacji danych w KSIP zgodnie z poleceniami KWP
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w administracji lub 1 rok w danym obszarze
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • Dyspozycyjność
  • znajomość pracy na komputerze i aplikacji komputerowych
  • samodzielna realizacja zadań
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na prowadzenie postępowania sprawdzającego
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organówbezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów; nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. i później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • praca w administracji publicznej
  • znajomość przepisów prawa w zakresie wykonywanych zadań

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
 
  • praca w godzinach 7:30-15:30 wykonywana w siedzibie urzędu, na I piętrze
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • praca biurowa w pozycji siedzącej, związana z pracą z dokumentami, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych (tj. komputer, skaner, drukarka, faks, telefon)
  • bariery architektoniczne - brak windy w budynku

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4980,92 zł (wynikające z mnożnika 1,8000 kwoty bazowej oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu 5 lat i wynosi 5% wynagrodzenia zasadniczego, z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu aż osiągnie 20%)

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydat/ kandydatka nie pracował/a nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 pażdziernika 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1979 r. lub póżniej
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • kopię dokumentów potwierdzających spełniene wymagania dodatowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj

do 15 lipca 2025 roku

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 153687"
na adres:
Zespół Prezydialny nr 101
Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
ul. Międzyrzecka 9
21-400 Łuków
z dopiskiem na kopercie specjalista Zespołu ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Łukowie w ramach umowy na zastępstwo
 
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 814 72 50 lub 47 814 72 29
 
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.07.2025 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Łukowie 21-400 Łuków ul. Międzyrzecka 9 tel. 8147 212
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Aneta Sobolewska tel.47 8147 269
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie kodeksu pracy, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Pana/Panią dokumentach, związanych z procesem rekrutacji
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

Metryczka

Data publikacji : 05.07.2025
Data modyfikacji : 07.07.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
Osoba udostępniająca informację:
Marcin Józwik Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prasowo-Informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Marcin Józwik
do góry