Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy poza korpusem służby cywilnej – technik w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Łukowie
UMOWA O PRACĘ - na czas nieokreślony
STANOWISKO - technik
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA - Zespół Kadr i Szkolenia, KPP w Łukowie
WYMIAR ETATU - pełny wymiar czasu pracy
GODZINY PRACY - 7.30- 15.30
MIEJSCE PRACY - 21-400 Łuków ul. Międzyrzecka 9, II piętro
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- Prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników.
- Bieżąca organizacja doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników
- Organizacja szkoleń z zakresu taktyki i techniki interwencji, wyszkolenia strzeleckiego i testu sprawności fizycznej.
- Przygotowanie Komendy w zakresie kadrowym do działania w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.
- Wprowadzanie danych do właściwego modułu Systemu Wspomagania Obsługi Policji zgodnie z nadanymi uprawnieniami.
- Obsługa programu SEOD.
- Gromadzenie i przechowywanie ewidencji miesięcznej i rocznej czasu pracy pracowników.
- Ewidencjonowanie pieczęci i stempli KPP oraz jednostek terenowych.
- Wykonywanie czynności z zakresu postępowania kwalifikacyjnego dla kandydatów do służby w Policji w trybie i na zasadach określonych w przepisach w sprawie postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji;
- Archiwizacja papierowa oraz elektroniczna w SEOD.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie średnie
- staż pracy -2 lata w administracji
- znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa pracy, ustawa o Policji, ustawa o służbie cywilnej
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i terminowość
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- komunikatywność
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
WYMAGANIA POŻĄDANE:
- wykształcenie wyższe
- staż pracy 2 lata w administracji
- praca na podobnym stanowisku
- dyspozycyjność
WARUNKI PRACY:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowowy dobowej normy czasu pracy
- oświetlenie naturalne i sztuczne
DOKUMENTY NIEZBĘDNE:
- Podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Powiatowego Policji w Łukowie
- CV
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
- oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Zespół Prezydialny
KPP w Łukowie
ul. Międzyrzecka 9 z dopiskiem na kopercie „technik Zespołu Kadr i Szkolenia KPP w Łukowie”
tel. 47 8147229 lub 47 8147250.
- Dokumenty należy złożyć do: 17.09.2025 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Łukowie 21-400 Łuków ul. Międzyrzecka 9 tel. 8147 212
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Aneta Sobolewska tel.47 8147 269
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie kodeksu pracy, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Pana/Panią dokumentach, związanych z procesem rekrutacji
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.