Przyjmowanie i załatwianie spraw
Aktami prawnymi regulującymi sposoby przyjmowania i załatwiania spraw jest:
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.).
2. Decyzja nr 231/2019 Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie z dnia 12 września 2019 roku w sprawie szczegółowych zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie, Oddziale Prewencji Policji w Lublinie, Samodzielnym Pododdziale Kontrterrorystycznym Policji w Lublinie i podległych jednostkach organizacyjnych.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw.
Sprawy do Komendy Powiatowej Policji w Łukowie wnoszone mogą być osobiście, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pomocą telefaxu 47 811 17 20. Przyjmowane i załatwiane są bez zbędnej zwłoki. Wpływające pisma rejestrowane są w sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji i dekretowane przez niego na poszczególne komórki organizacyjne, właściwe do załatwienia danej sprawy. Następnie pisma powyższe są dekretowane przez naczelników bądź kierowników komórek i przekazywane merytorycznym pracownikom, celem ich załatwienia i udzielenia odpowiedzi.
Kontakt z pracownikami oraz bliższe informacje można uzyskać telefonując do Zespołu Prezydialnego Komenday Powiatowej Policji w Łukowie pod numer telefonu 47 814 72 16.
W sprawach skarg i wniosków przyjmują:
codziennie oprócz dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 -15.30
w poniedziałki w godzinach 14.00-17.00
Komendant Powiatowy Policji w Łukowie
podinsp. Leszek Misiak
telefon 47 814 72 16
W sytuacjach szczególnych, gdy nie ma funkcjonariuszy Policji o zaistniałych zdarzeniach proszę informować służby dyżurne:
Dyżurny Komendy Powiatowej Policji w Łukowie: telefon całodobowy - 47 814 72 10.
Telefon alarmowy - 997 lub 112.