Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP
Komenda Powiatowa Policji w Łukowie uruchomiła Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP. Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Należy pamiętać, że w celu złożenia wniosku do Komendy Powiatowej Policji w Łukowie konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
- Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Komendy Powiatowej Policji w Łukowie:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
- Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres kpp.lukow@lu.policja.gov.pl . Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.
- Złożenie dokumentów w godzinach 7.30-15.30 w Zespole Prezydialnym Komendy Powiatowej Policji w Łukowie przy ulicy Międzyrzeckiej 9, lub u dyżurnego jednostki na następujących nośnikach danych:
- a) Dyskietka 1,44 MB
- b) Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- c) Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
- Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Powiatowej Policji w Łukowie:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- ODS, ODT
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone