Zespół do spraw zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
W Komendzie Powiatowej Policji w Łukowie powołuje się zespól, w celu zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o której mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
W skład zespołu wchodzą:
Koordynator do spraw dostępności:
nadkom. Leszek Dołęga p.o. I Zastępca Komendanta Powiatowego Policji w Łukowie.
kontakt:
telefon: 47 814 72 16
adres email: kpp.lukow@lu.policja.gov.pl
Członkowie zespołu:
ds. ochrony praw człowieka: asp.szt. Marcin Józwik asystent Jednoosobowego Stanowiska do spraw Prasowo-Informacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Łukowie
kontakt:
telefon: 47 814 72 55
adres email: marcin.jozwik@lu.policja.gov.pl
ds. dostępności architektonicznej: Marta Mika specjalista Zespołu Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Łukowie
kontakt:
telefon: 47 814 72 78
adres email: marta.mika@lu.policja.gov.pl
ds. dostępności cyfrowej oraz dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
Dariusz Sawicki starszy technik Zespołu Łączności i Informatyki Komendy Powiatowej Policji w Łukowie,
kontakt:
telefon: 47 814 72 86
adres email: dariusz.sawicki@lu.policja.gov.pl
asp. szt. Marcin Józwik asystent Jednoosobowego Stanowiska do spraw Prasowo-Informacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Łukowie
kontakt:
telefon: 47 814 72 55
adres email: marcin.jozwik@lu.policja.gov.pl